tisdag 18 november 2008

länge sen

Oj oj nu var det länge sen jag skrev i min blogg.....

Ja så är det när man har fullt upp ( =
Jag är i alla fall helt frisk nu och det är skönt. Till och med snuvan är borta.

I fredags var mamma och pappa hos farfar och firade hans 60 års dag. Det var kl sju på kvällen så därför fick farmor passa mig och Oscar hemma hos honom. Det var jättte mysigt. Vi åt god middag och lekte ihop och sen läste Farmor saga för oss. Jag somnade gott vid sju.


Mamma och pappa kom hem på natten och sov över hos min kusin oxå. Så på morgonen åt vi alla stor frukost innan vi åkte hem. Annars har helgen varit lugn med mycket mys i rusk vädret.

Dagis är fortfarande jätte kul. Jag älskar den stora sandlådan när vi är ute. Sitter alltid i den och gräver när mamma kommer och hämtar mig.
Kram

Tove

Inga kommentarer: