tisdag 4 november 2008

sjuk

Jag har blivit sjuk igen )=

Mamma har fått vara hemma med mig sedan i måndags. Jag är jätte förkyld och har slemhosta. Mamma och pappa tycker det har blivit värre nu i kväll så vi ska åka till doktorn i morgon bitti. Det är så jobbigt på natten när man har hosta.

Jag fyller 1 1/2 år i morgon. Men mamma tog fel på dagen, hon trodde det var den 5:e idag så jag fick leklera idag. Det var skoj, litte lebbigt i början bara...... Sen kom farmor förbi och fikade på em. Hon hade en dvd film med sig med rolig barntecknat. Den var jättebra.

Nä jag vill bli frisk nu så jag kan gå på dagis igen.....

hej hej

2 kommentarer:

Lowa och Saga sa...

Nej men Tove, du har verkligen otur med dina förkylningar. Hoppas att du snart är frisk igen för då MÅSTE vi ses och leka. Var ju jättelänge sen nu.

Vilken tur att din mamma tog fel på datum så du fick lite present idag. Då kanske du får en till imorgon, haha!!
Jag och mamma gjorde också lera förra veckan, tycker också att det är jätteskoj.

Ha det bra och krya på dig!

Kram
Lowa m. föräldrar

Lowa och Saga sa...

Men du Tove lilla.... Nog för att tiden går snabbt men du blir väl iaf bara 17 månader imorgon?? Fast man kan ju få paket ändå. hihi!

Kram Lina