söndag 1 februari 2009

Helgen som gått.....


Japp nu är helgen slut och i morgon är det dagis igen.

Helgen har varit ganska lugn. I lördags åkte vi och köpte lite kläder till mig. De sålde ut på Rabdido. Det blev en kjol, ett par byxor, en klänning och en tröja.
Sen åkte vi hem till farfar och fikade och busade med hundarna.

Mamma och jag sov lång middag, det var skönt att få sova ut lite. ( det tyckte nog mamma oxå )
Vi åkte iväg och handlade mat på Maxi. Det är kul att hjälpa till och lägga varorna i vagnen.

Idag söndag var mamma och jag och köpte nya skor och mössa till mig. Mina fötter bara växer och växer......
Efter middags luren åkte vi till mormor och morfar som bjöd på god middag. Det smakade gott, och till efter rätt fick vi kladd kaka. MUMS! Mammas kusin Julia var också och hälsade på.

Ja en ganska lugn och skön helg...

Kram


Inga kommentarer: