onsdag 3 september 2008

Lek på förskolan

Hej hej,
idag har vi varit på förskolan och lekt.
jag tycker det är så roligt att springa runt och leka med alla barnen och alla roliga leksaker.
Idag sprang jag runt och gav saker till de andra barnen och deras föräldrar. Det var uppskattat ( =

Mamma tog kort på mig idag. Kolla in min näsa, snygg va...... Jag trillade och slog i asfalten häromdagen.....ajaj....




Mamma tyckte jag hade lite för bråttom, men det tyckte inte jag. Men hon hade nog rätt, jag damp i marken med näsan före hehe....
När vi kom hem så åt vi våfflor, det är jättegott!
I em har vi bara myst och kusin Oskar och faster Lina var här på ett litet besök så vi fick busat lite.
I morgon ska vi till Helsingborg.


1 kommentar:

Lowa och Saga sa...

Hej Tove! Hur var det på dagis idag? Jag är fortfarande jätteförkyld. Så tråkigt!! Så jag och mamma är bara hemma och tar det lugnt. Kram LOWA