måndag 15 september 2008

vi är förkylda

I helgen har vi bara tagit det lugnt. Nu har mamma oxå blivit förkyld.
I går mös jag och pappa hela dagen. det blev en liten tur till Center syd och in på BR och titta på alla leksaker. Det är så roligt där inne, man blir helt snurrig av alla grejor ( =
Mamma jobbade i dag så innan hon kom hem så åkte pappa och jag igen till Maxi för att handla lite gottis till vår myskväll. Då blev mamma glad ( =

Idag måndag var det ju dagis igen jiippii. Fast jag var lite snuvig så gick det bra. Mamma gick ifrån ett tag men det märkte jag knappt. Jag var så upptagen med alla leksaker. Pappa kom på besök oxå för att se hur jag har det på dagis, sen åkte han vidare och jobba.

hemma till lunch var både mamma och jag trötta med vår snuva så vi sov middag båda två. Skönt.
Kram

1 kommentar:

Lowa och Saga sa...

Fy vad tråkigt att ni är sjuka. Hoppas att ni snart är friska igen. Nu är jag äntligen frisk igen så nu får vi snart leka igen. Kram LOWA