tisdag 2 september 2008

FRISKA IGEN

Det var ett tag sen jag skrev,
både jag och mamma har varit rejält förkylda men nu är vi friska igen förutom lite snuva.

Idag har vi träffat Lowa och hennes mamma på center syd. Vi gick runt lite och kollade i affärer. Jag hade lite svårt att sitta stilla..... Till slut fick jag springa runt lite själv tillsamans mad Lowa.

Mamma köppte en jeans tunika som jag kan ha på dagis. Jag börjar ju där snart......

Sen fikade vi på Grafitti. Mamma åt bakad potatis och jag fick pannkakor. MUMS!
När vi hade ätit färdigt åkte vi hem igen.
Efter sovstunden åkte vi till farfar så mamma kunde rida. Det är kul att springa runt på gården och busa med Loppan och katterna. Den ena katten har fått kattungar. De är så söööta.
I morgon ska vi till förskolan, jiipi!

Inga kommentarer: