måndag 25 augusti 2008

helgen är över


Det har varit en ganska lugn helg.
Det har ju inte varit så roligt väder...... Vi var hemma hos Rosander och grillade på kvällen med alla Hofterupare.
Det är så roligt med de stora barnen Adelia, Lukas, Oliver och Elliot också de små Gustav och Albin förståss.
Det var ett himla liv på kvällen, vi alla var vakna riktigt länge, men till sist somnade jag vid tio tiden i Anders säng. Men jag hade roligt ( =

I går var vi alla trötta efter festen i lördags. Vi sov rätt mycket på fm. Sen blev det en tur till lekplatsen med Tina, Aldelia och Albin.
På kvällen åkte vi till Silverbergs för lite våfflor. Jag åt massor, det var mums. Fam Johnsson var också där så Lukas och jag lekte hela kvällen.

Idag måndag var mamma och jag på förskolan och lekte. Det är så roligt där nu när man kan springa omkring själv. Pappa har börjat jobba idag, är lite tomt hemma nu med bara mamma och jag.
När vi kom hem var jag jätte snorig och hängig..... Har nog en förkylning på gång.
jaja nu ska jag sova så jag blir frisk.

God natt

Inga kommentarer: