tisdag 5 augusti 2008

Ännu en regnig dag



Idag har jag invigt min sandlåda .

Pappa och mamma tyckte att det regnade för mycket men efter mycket spring där inne så gick vi ut i sandlådan och lekte, det var jätte roligt men blött.

När jag hade lekt färdigt i sandlådan åkte vi till farfar och Boel för att fika.
Farfar har byggt en Trike till mig och min kusin Oskar, jag provkörde den idag:)
Pappa fick springa sidan om för det var lite svårt att både styra och gasa samtidigt.

Senare på eftermiddagen kom min kompis Hannes(3,5år) med sin lillebror Matheo (5mån)
vi lekte med min tågbanan.

På kvällen ville mamma och pappa åka till Ikea för att köpa grindar till trappan :( jag som tycker att det är roligt att klättra i trappan, så vi åkte till Ikea men hittade inga fina grindar.

Nu när vi var i Hbg så åkte vi och hälsade på min mormor och morfar.
När vi kom dit så var min moster Kajsa hemma, hon är jätte snäll.
Morfar och jag gick upp för att busa och vi sprang och jagade varandra, efter detta gick
mormor och hämtade mina leksaker så vi kunde leka.


Nu måste jag gå och lägga mig för vi skall till Zoo i danmark imorgon
med Farmor ,faster Lina och min kusin Oskar.
(Med lite tur så är min kompis Lowa där med)
God natt

1 kommentar:

Lowa och Saga sa...

Hej! Hade ni det kul på zoo idag? Vi hade det jättemysigt. Jag sov bara 45 minuter idag, annars kunde jag ju missa något :-)
Vi kan väl leka en dag innan våra pappor börjar jobba? Nu är mamma pigg och frisk igen ju.
Kram Lowa