onsdag 6 augusti 2008

Till zoo

Idag bar det iväg till Zoo,
jag hade sovit dåligt i natt så jag var rätt trött. Det var nog mamma och pappa oxå ( :
Vi åkte dit tillsamans med min kusin Oskar och faster Lina och farmor.

Som tur var somnade jag i bilen på väg dit så jag var rätt pigg när vi var framme. Vi fick stå i en jätte lång kö innan vi kom in till djuren.
Vi fick se massor med djur som Isbjörn, tigrar, giraffer och massor med andra skojiga djur.
Oskar var mest förtjust i sköldpaddorna. jag tyckte att jag kunde få krama isbjörnen men pappa tyckte annat och fick hålla i mig. De ser ju så gosiga ut ( ;
Här är pappa, jag och min kusin Oskar






Sen åt vi lunch som farmor bjöd oss på och jag fick lite välling. Mamma och pappa tyckte att jag skulle sova sen för jag var nog rätt trött, men det går ju inte när det är så mycket att se. Så jag höll mig vaken enda tills vi körde hem kl sex.

Detta är min faster Lina.
Jag är jätte trött men vill inte sova:)


Innan vi körde hem fick jag och Oskar välja nåt ur souvinir butiken från farmor. Wow vad skulle man välja, man ville ju ha allt. Jag tror jag kände på allt som fanns där inne. Till sist fick mamma välja åt mig, så jag fick en gummi häst som jag kan leka med.



Här är min farmor som får en puss av Oskar

Väl i bilen somnade jag på 2 sek.
Tusen tack farmor för denna roliga dag!!








Inga kommentarer: