måndag 11 augusti 2008

Besök på pappas jobb


Idag fick jag följa med pappa till hans jobb på Folksam.

Det var skoj, sprang mest runt över allt. Fick en fin bok av en tant där och lite kanelbulle, det var gott.



Mamma var på sitt jobb och träffade sin chef, hon ska ju snart börja jobba igen.

Sen körde vi till babyland och köpte trappgrindar, så jag inte klättrar i trappen. Synd, jag som tycker det är roligt....



Efter det var vi hungriga, så jag fick en banan och mamma och pappa skulle köpa mc donalds mat.

Sen hände det grejer....... Maten var inte färdig så pappa skulle parkera. så han körde fram för att kunna backa till parkeringen. Då hörde jag nån som tutade och tutade och sedan ett stort PANG!!

Jaha, så kan det gå, pappa bakade in i en bil som skulle backa ut från en parkeringsficka.

Så det blev ett par dyra hamburgare det......



I em ska vi bara vara hemma och mysa, leka lite i sandlådan blir det nog.



Hej så länge



1 kommentar:

Lowa och Saga sa...

OJOJ som din pappa kör! Ajabaja på honom. Han var in om oss innan och tittade på trädäcket. Vi skulle viss ses en dag så att våra föräldrar kunde grilla lite. Kul, för då kan vi leka!! Kram Lowa