lördag 9 augusti 2008

Jag är förkyld



Inatt har jag varit lite hostig men sov rätt bra ändå. Pappa och jag sov ända till halv nio så det var skönt.


Mamma har jobbat på Flyinge idag så Pappa och jag åkte ut en sväng till Knutstorp för att titta på Pappas Kompis Kristoffer när han skulle köra motorcykel.



Det var spännande, det gick så fort....


När vi kom hem och hade sovit min middag var jag ännu mer hes och hade jobbig slemhosta ) =


Menjag var ganska pigg ändå och sprang runt och busade med pappa, fast mamma tyckte nog att jag skulle ta det lite lugnt...


Jaja har man skoj så har man.


Till middag ville jag inte ha det som serverades ( spaghetti & Köttfärssås ) så jag åt bara ris som jag nog hade överallt. Men det var gott och kul

att äta själv.


Det fick ju bli ett bad efter allt kladd. sen var jag jättetrött, så jag knoppade in redan vid sju efter min välling.




God natt ( =

2 kommentarer:

Lowa och Saga sa...

Hoppas att du snart är frisk igen så att vi kan ses och leka. Krya på dig! Kram Lowa

www.greddhyllan.blogg.se sa...

Hej Fasters Gull!
Är du förkyld?! Hoppas du snart blir bättre. Oskisen längtar efter sitt dagis, han vill börja nu... Men som tur är kommer Hannes och leker lite idag ;)

Kram på dig (och din mamma & pappa)!