söndag 18 januari 2009

Helgen är slut!

Jaha, då var det söndag igen.....
Det har varit en rolig helg. I lördags fick vi alla sov morgon. Vaknade kvart i nio. Skönt!. Efter frukost åkte pappa och jag till Hannes och Matteus och lekte. Jag var lite blyg av mig. Vi fick god fika innan det var dags att åka hem och sova middag. Mamma var hemma och städade i lugn och ro.
När jag vaknade efter en sen middags lur kom Lowa med hennes föräldrar. Det var jätte kul. det var så länge sen vi träffades. Lowa var lite blyg i början, men sen släppte vi loss. Vi åt middag och sen lekte vi igen. Vi var uppe på mitt nya rum också, så jag fick visat min nya rutschikana. Men det var mest jag som åkte hela tiden.....


Här ser ni min stackars skrapade näsa ( =



Både Lowa och jag var vakna tills de åkte hem vid nio. Sen somnade jag gott.
Tack för presenterna Lowa.

Idag söndag blev det ingen sovmorgon som mamma och pappa trodde. Kl sju var jag pigg som en mört och ville upp.
Mamma och jag mös i soffan innan vi körde iväg och handlade frukostbullar. När vi kom hem väckte vi pappa och åt en riktigt stor söndags frukost. Gott!

Vi lekte mede leran jag fick av Lowa och busade här hemma. Efter middags luren åkte vi hem till gammelmormor för lite söndagsmiddag. Det bjöds på hel kottlett och potatis och god sås. Och till efterätt var det min favorit. Fastlandsbulle. MMMM!

I kväll har vi bara myst innan det var dags att lägga sig.
God natt!

Inga kommentarer: