lördag 11 oktober 2008

Härliga lördag



Ja nu har ännu en vecka gått. Det går så fort.
Dagis har varit roligt som vanligt....
Full fart med lek och bus. Fast igår passade min kusin Oskar och faster mej. Oskar är jätteskoj att leka med. Han är ju hela 5 år så han kan ju så mycket.
Vi gick ner till lekplatsen och hälsade på Oskars farmor. Där fick vi god fika. När vi kom tillbaka fick jag sova middag i oskars häftiga bilsäng. Båda två sov i över 2 timmar........
På em badade vi tillsammans. Vi plaskade och dök........

Sen kom mamma och pappa på kvällen. Jag somnade halv sju, var helt slut. Jag sover ju så gott i Oskars säng ( =. Mamma och pappa åt middag där sen väckte de mej så vi alla kunde åka hem.

Idag lör har pappa kört cross så jag och mamma var på lekplatsen. Där träffade vi 2 barn från min avdelning Kotten. Så det var kul att leka med dom ett tag.
Efter middags luren åkte mamma och jag hem till Farmor och fikade. Goda mackor och yougurt. Sen gick vi ut på en promenad och hittade en lekplats som jag kunde leka på. När vi kom tillbaka igen fikade vi lite till ( = Goooda sockerbullar. MUMS.

God natt

Inga kommentarer: