tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

I söndags var vi och hälsade på min nästkusin Sigvard och hans föräldrar i Helsingborg. Han är bara 4 mån. Väldigt liten. Jag kunde inte leka med honom precis. Vi gick en stor promenad och hittade en spännande lekplats men jag ville bara gunga hela tiden.

Sen bjöd Arvid och Jenny på spagetti och köttfärsås. När vi körde hem slocknade jag på två röda.
Igår hade dagis utbildningsdag så jag var hemma med pappa hela dagen. Vi vaknade inte förrän kvart över åtta. Det var skönt att sova ut lite. Det tyckte nog pappa oxå ( = Vi åkte till Karlslund och lekte på lekplatsen. Det var jätteroligt. Resten av dagen mös vi bara tills mamma kom hem.

Idag var det dagis som vanligt ( = skoj!! Jag är fortfarande lite snorig, jobbigt. När mamma hämtade mig så åkte vi ut till Farfar och Boel en runda. Där bjöds det på kanelbullar, mums! Mamma red ut på Vanessa så pappa och Boel och Farfar och jag lekte på gården.

Kram

1 kommentar:

Lowa och Saga sa...

Hej Tove!!

Låter som om du har fullt upp om dagarna. Här händer det också massor. Mamma och pappa snickrar, målar och fixar så fort jag somnat på kvällen. Blir tydligen inte så mycket gjort på dagarna när jag är vaken... hmmm?!?! :-)

Jag ses gärna och leker en dag. När kan du?

Kram LOWA