måndag 6 oktober 2008

länge sen sist







Hej,

ja det var länge sen mamma skrev. Vi har varit förkylda och mamma har börjar arbeta igen så nu är det full rulle.
Mamma lovade att skärpa sig med skrivandet ( =
Jag går på dagis nu från halv åtta till tre på em. Jag är riktigt trött i slutet på veckan så det är skönt att man kan sova ut på helgen.

Förra veckan blev jag biten i kinden av en annan flicka på dagis FYYy det var elakt gjort. Jag undviker den flickan nu. Fick ganska fula märken efter det..... Fröknarna har lovat att hålla ett extra öga på flickan som bits.



I helgen blev jag passad utav farmor på lör kväll för mamma och pappa skulle på fest. Farmor och jag busade hela kvällen.
PÅ sön mös hela familjen hela fm. Det var så ruskigt väder ute så det var skönt att bara vara hemma och mysa..... Vi byggde en koja i vardagsrummet, det var kul. Jag bjöd in alla mina dockor och nallar. De skulle alla få plats tyckte jag. Sen efter min middags lur åkte vi till farmor och grattade henne. Hon hade ju fyllt år förra veckan. Min kusin Oskar och hans pappa och gammel mormor var oxå där.



Jag är fortfarande lite förkyld, tycker det är jobbigt med näsan som rinner hela tiden. Hoppas den snart är över.
Kram

Inga kommentarer: